دانلود اپلیکیشن Voice Aloud Reader برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود اپلیکیشن Voice Aloud Reader برای اندروید
نوشته شده در دو شنبه 14 مرداد 1398
بازدید : 37
نویسنده : E.L.F


توضیحاتVoice Aloud Reader گوش دادن به برنامه را با صدای بلند بخوانید یا

در صفحات وب ، مقالات خبری ، ایمیل های طولانی ، TXT ، PDF

، DOC ، DOCX ، RTF ، مستندات OpenOffice ، EPUB ، MOBI ، PRC ، AZW

و FB2 کتاب های الکترونیکی و بیشتر بخوانید. این یک خواننده HTML ، خواننده

اسناد و کتابخوان کتاب های الکترونیکی است ، همگی بخاطر خواندن روی صفحه

یا گوش دادن به چشم شما صدمه دیده ، دچار نقص کار می کند یا در جای دیگری

مشغول است. بیش فعالی؟ نظر کاربر را در زیر بخوانید. نظرات کاربر: "من فقط می

خواستم از برنامه فوق العاده شما تشکر کنم. من یک محقق آکادمی هستم که

A.D.H.D. را دارم وVoice به طور شگفت انگیزی برای من مفید بوده است. (...) در

مورد من ، ADHD با چالش هایی در تمرکز و تمرکز تجلی می یابد. وقتی که در

صفحه می خواندم ، اغلب متوجه می شوم که هنگام خواندن جملات ، پاراگراف ها

یا کل بخش ها را دوباره بخوانم. (…) این مشکلات هنگام استفاده ازVoice برای

"خواندن" کار نوشتاری حل می شوند. قالب TTS من را در مسیر نگه می دارد ،

زیرا حتی اگر در حین گوش دادن حواسم پرت شود ، گفتار ادامه می یابد و من

قادر هستم به سرعت به قطار کلی اندیشه نویسنده بازگردم. و ، به لطف رابط

بصریvoice با صدای بلند (به خصوص عملکرد برجسته) ، در صورت لزوم می توان

مسیر برگشت را آسان کرد. (…) بنابراین ،voice واقعاً زندگی و چشم انداز من را

بهبود بخشیده است. من تخمین می زنم که برنامه شما به من اجازه می دهد

10-12 بار بیشتر از آنچه که در غیر اینصورت قادر به خواندن هستم ، بخوانم ، و

مطمئناً توانایی من را برای ویرایش کار خود بهبود داده است. "

دانلود با حجم 16 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اپلیکیشن Voice Aloud Reader , دانلود Voice Aloud Reader , دانلود Voice Aloud Reader برای اندروید , دانلود Voice Aloud Reader برای موبایل , دانلود اپلبکبشن Voice Aloud Reader برای موبایل , دانلود اپلیکیشن خواندن متن , دانلود اپلیکیشن , دانلود نرم افزار , دانلود اپلیکیشن برای اندوید , دانلود اپلیکیشن اندروید , دانلود اپلیکیشن موبایل , دانلود اپلیکیشن کاربردی , جدید ورژن , جدیدی ترین ورژن , دانلود جدید ترین ورژن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: